среда, 8 июля 2009 г.

Віза, страховка, квитки, щеплення...все що потрібно пройти перед вильотом


Зараз постараюсь коротко написати про все те, через що треба пройти, перед тим, як поїхати в Індію....

Віза. Звісно ж про візу потрібно читати на сайті посольства: http://www.indianembassy.org.ua/ukrainian Але є реч, котрі там не зазначені. В посольстві, здебільшого, все англійською, проте є люди які можутьдопомогти вам із перекладом, в разі якщо ви не володієте мовою. Заходити можна з речима. не так, в декотрих посольствах, де ти забов"язаний все залишати, і навіть можна зоходити із кимось для моральної підтримки)))) І ще, що мене там здивувало, можливо здалось)), але все якось дуже чесно, мені наступного дня повернули гроші, які я випадково поставила в паспот.
Взагалі візу отримувати доволі просто, а посольство вимагає мінімум документів.
Як дістатись до посольства є зазначено на сайті - на метро до станції Лук"янівка, виходячи із метро переходите дорогу та сідаєте на маршрутне таксі №18 на ньому їдете до стадіону "Спартак". Від стадіону посольство знаходиться в 2 хвилинах ходьби по вулиці Терьохiна, 4.
Прийомні дні - понеділок середа з 09:30 до 11:30. Великої черги біля посольства немає, і проходить вона дуже швидко, тож приїжджати на годину заздалегіть не варто. Принаймі так було в час коли візу отримувала я, в зимовий період, можливо, черги дещо більші, оскільки саме в цей час в Індії не так жарко і тому зима вважається найкращою порою для подорожей в Індії.
Отримання візи. Виробляють візу дуже швидко, наступного дня після подачі документів з 17.00 до 17.30 можна уже забрати паспорт із візою. В разі, якщо віза необхідна уже в той же день, коли ви подаєте документи, то посольство надає такі послуги, проте коштує це +35 доларів до вартості візи. Забрати візу може буть-хто з квитанцією, яку вам видадуть після подачі документів.

Туристична віза

є найдешевшою, коштує вона всього 40 доларів і потребує лише заяви на візу, 1 фото, копію про резервацію квитків в дві сторони, і, в разі якщо Ви їдете від турагенства, свідоцтво від них.
Якщо ж Ви їдете на студентську програму обміну, або, як я, на міжнародну програму стажувань від AIESEC, то необхідно відкривати студентську візу. Коштує вона 75 доларів і вимагає уже запрошення від індійської сторони. Запрошення може бути сканованою копією та повинно висилатись на факс посольства (проте у посольстві з факсом іноді проблеми))) , або ж на емейл, який зазначений на сайті посольства Індії в Києві. Якщо це стажування від AIESEC, то дану організацію в посольстві дуже добре знають і знайомі з їхньою діяльністю, тож з відкриттям візи не виникає практично жодних проблем. Особисто я відкривала студентську візу терміном на 3 місяці подаючи лише паспорт, запрошення вислане емейлом та заяву на відкриття візи.
Про решту видів візи я нічого не можу сказати, оскільки не вникала в особливості їх відкриття.

Квитки. Переліт в Індію задоволення не з дешевих! Обираючи квитки варто бути доволі прискіпливим, оскільки їхня ціна може різнитись у декілька тисяч, інооді навіть декілька тисяч доларів!!!! В Індії два міжнародні аеропорти - Делі та Мумбаі.
Прямі рейси Київ-Делі літають лише 1 раз в тиждень - по понеділках, а Делі-Київ - лише по вівторках. Тож краще летіти із пересадками, це і дешевше, і полетіти можна кожного дня.
Ціни квитків доволі дорогі. Проте, якщо для Вас не має принципового значення коли летіти, то квитки можна купити за півціни на різноманітних акціях. Так, наприклад, від Кийавіа часто з"являються дешеві білети на визначені дати http://www.kiyavia.com/ua/avia/avia_promo
чи від Аеросвіт з"являються пропозиції тижня http://www.aerosvit.ua/ukr.html
І таких акцій доволі багато.За їх допомогою можна купити квитки в дві сторони за 400 доларів. Проте буває ризиковано чекати... Також суттєве значення має час бронювання, якщо квитко заброньований більше місяця наперед, його ціна значно нижча. І набагато дешевше летіти терміном менше місяця.
Особисто я купувала квитки від компанії Аерофлот і лечу із пересадкою в Москві терміном більше ніж 1 місяць. Квитки я купувала буквально за тиждень до вильоту, тож обійшлись вони мені 5800грн. Ну, відносно, це ще не багато) Хоча ті ж квитки, якби я поверталась за 1 місяць коштували би 3400грн...в чому суть не знаю...
Внутрішні перельоти дещо дешевші, проте також дорогуваті)) Мені порадили користуватись цим сайтом для покупки квитків на внутрішні рейси http://www.makemytrip.co.in

Страховка при відкритті візи не обов"язкова, проте для власного спокою краще її оформити. Старховку я оформляла на 44 дні і обійшлась вона мені у 80грн, тоді як страховка із аналогічними умовами в іншому страховому аганстві коштувала 370грн...

Щеплення

для відкриття візи також не потрібні, принаймі для того виду візи, котрі я відкривала. Щеплення можна зробити в києві чи в будь-яких портових містах, можливо й в звичайних полікліеіках, про це сказати не можу, бо щеплення робити не наважилась...Тож про їхню вартість та симптоми абсолютно нічого сказати не можу....

Ну це ніби все. через що потрібно пройти при підготовці....Щасливої дороги мені завтра)))) 

1 комментарий:

  1. Хоть напиши куди тобі на моб писати.
    І всього тобі там і побільше з того всього гарного.
    Женя

    ОтветитьУдалить